dinsdag 17 november 2015

HAPPY HAPPY DAY - * CARDS & SCRAP CHALLENGE *


Cards & Scrap heeft weer een super leuke
challenge voor jullie en dit keer is dat
* VOEG CLIPS TOE*
Ik had mijn layout klaar en zag dat ik op
deze pagina de laatste 3 challenges had gebruikt
rietjes,pijlen en clips toeval maar wel leuk.


De rietjes heb ik laatst gekocht bij de XENOS


En van Rive creatief heb ik een polaroid gebruikt


Ik hoop dat jullie een keer meedoen met
deze leuke challenge bij cards and scrap.
En wie weet win je wel een leuke prijs die
dit keer wordt gesponsord door

Hele fijne dag


groetjes, 

Thamar


8 opmerkingen:

  1. Leuk lootje weer Thamar. en grappig dat je bij toeval de laatste 3 challenges hebt gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf, Thamar. Echt een mooie stoere lo geworden door de toevoegingen en het kleurgebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja weer ontzettend mooi geworden Thamar! Heerlijk al die laagjes, en zo leuk met die paperclips en rietjes! (superrrleuk die rietjes trouwens, met die sterretjes erop) Die foto is ook zo leuk en vrolijk, die William ;)
    Hey ik wens je een fijne dag, hier is het errug grijs en nat. Lekker scrapweer dus haha! groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave layout weer, wat heb je lekker gestapeld ook. Echt superstoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooie gelaagde layout! Knap dat je de rietjes gebruikt hebt. Ik heb ze ook al een tijdje liggen maar had nog geen inspiratie hoe ze te gebruiken. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your layering is amazing! Beautiful page. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk. Die rietjes heb ik ook liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoveel moois weer op je blog! Prachtig al de laagjes in deze layout!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.