vrijdag 13 november 2015

LIFT * I AM ONE OF A KIND *


Nou het is alweer vrijdag en dus weer tijd
voor een scraplift samen met Johanna.
Dit keer was ik aan de beurt om een layout uit te zoeken.


Ook voor deze layout heb ik de cricut weer tevoorschijn gehaald.
Een gratis svg bestand "chickenwire " gedownload en via "sure cuts a lot" 
met de cricut uitgesneden.
Het groene papier wat ik als achtergrond heb gebruikt
is een van mijn eerste wat ik heb gekocht en dus 
hoogtijd om een keer te gebruiken.


Ik moet zeggen dat de kleuren op de foto mij erg tegenvallen,
maar goed.
De Heidi Swapp driehoek stencil minis gebruikt en de 
hele oude foam cijferstempels weer uit de lade gehaald.
Het is zowat "scrap your stash" 


Dit is de layout die wij hebben gelift


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe.
En super leuk dat ik weer een paar nieuwe volgers
op mijn blog heb.

Groetjes ,
Thamar

14 opmerkingen:

  1. Heerlijke knalkleur, valt mij helemaal niet tegen :-) en de cricut erbij maakt het helemaal tof Wat mij betreft mooier dan het origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij Johanna aan! Ik vind m supermooi en wat een stoere foto van William! Ik vind het weer een prachtig geheel :) Hey fijn weekend, schijnt scrapweer te worden. Komt dat even mooi uit haha!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf en stoer gemaakt, mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat heb je deze weer mooi gelift en dat groen is zo mooi hierbij. Hel vrolijk ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die cijferstempels heb ik ook nog liggen. Die doen het toch wel erg leuk op een lootje. Het groen steekt er goed bij af. Mooi lootje geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Perfect! En een echt leuk idee met al die cijfers. Groeten uit Hamburg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo nu heb ik je gevonden! Je plaatst zulke leuke berichtjes op mijn blog, dankjewel! Mooie layout, en prachtig die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, Thamar....en de kleuren super gaaf...de lichte achtergrond met de foto ...kortom PRACHTIG !! Fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Ik vind de cijfers erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi met die gave foto van William!
    Zo zie je maar weer , wie wat bewaard heeft wat, leuk hoor die " oude" scrap spulletjes!
    Ik vind de kleuren prachtig...en ze zijn in het echt nog mooier zeg je....kan haast niet!
    Fijne zondag!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super gaaf weer Thamar, heerlijk om je scrapspullen door te gaan en zo weer spullen tegen te komen die het erg leuk doen op een lo ! en zo leuk met groen, nog een fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gave layout! Hele mooie foto, en dat groen en de cijfers maken een super achtergrond! Niet te zien dat het "oud" papier is! Hergebruik is trouwens helemaal hip, dus je layout is zeker up to date! (lol)
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie layout! Prachtige kleuren en lieve foto zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.