donderdag 19 november 2015

PROJECT LIFE * WEEK 45 * RIVE CREATIEF

Week 45 
waar ook nu weer in huize Hoef van alles is 
gebeurd.
William had deze week z'n verjaardagsfeestje van school en
we zijn met de groep naar het 
Nationaal Militair Museum geweest en ter afsluiting
een bezoek aan de mcdonalds natuurlijk.



Ook ik werd deze week in het zonnetje gezet
door Justina, die nam mij mee naar de Bioscoop.
De film 'ja ik wil' heerlijk gelachen samen.


Dit heb ik gebruikt van Rive creatief

Ik wens jullie allemaal een geweldige dag
verder toe.

Liefs, 

Thamar

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er uit een gezellige week, Thamar. Mooie pagina's heb je er weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel mooi gemaakt en leuk die met je hondjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dit weer, je hebt al bijna je jaar rond zo knap!
    Hondjes er op gezellig op de bank.
    Super kinder feestje voor jongens eerst bij de soldaten en daarna de Mac.
    Gaaf weer deze spread!
    Alvast een fijn weekend!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drukke week! Maar zo te zien wel heel gezellig! Je PL ziet er weer mooi uit! Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er weer mooi uit allemaal Thamar! Gezellige drukte deze week gehad. Die hondjes zijn zo grappig, gezellig samen chillen op de bank ;-) Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n leuke PLpagina er bij, wel tof die trein bij het treinavontuur van William!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.