zondag 8 november 2015

- WEEK 43 - PROJECT LIFE * RIVE CREATIEF *


HERFSTVAKANTIE

Week 43 alweer van dit jaar, wat gaat het toch 
eigenlijk weer snel.
Dit is het eerste jaar dat ik aan project life
ben begonnen en volgehouden ( dat was mijn struikelblok)
maar nu ik terugblader in het album is
het een mooie herinnering .


Voor deze week heb ik een oude papierlijn gebruikt
van cosmo cricket "Odds & Ends "


Ook deze week heb ik de leuke embellishments gebruikt 
van rive creatief


Wat ik gebruikt heb van Rive Creatief


hele fijne dag,

Thamar

7 opmerkingen:

  1. Het zijn weer mooi pagina's geworden in je boek vol herinneringen, Thamar. Lijkt me geweldig om zo'n boek jaren later nog eens door te bladeren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er weer vrolijk uit, heel gezellig en mooi gemaakt ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid ik ben lichtelijk jaloers dat je zo'n prachtig jaaralbum hebt gemaakt. Bij mij komt het er maar niet van (en ik heb al hoezen,papierjtes, album in de kast liggen he, echt te erg gewoon) Ik vind jouw stijl van PL-en erg mooi, lekker veel foto's en echt beschrijven wat er gebeurd is in de week, hou ik van!! Nou, groetjes maar weer en fijne zondag nog,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. echt super ! het is zo een mooie herinnering. Knap hoor dat je het zo goed bij houdt !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan en wat goed dat je bij bent!! Is mij niet gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gaaf en heel fijn dat je het bij kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super knap dat je dit zo lang vol gehouden hebt en ik zei het al eerder
    Had ik dit ook maar gedaan toen die van mij jong waren"
    Ik heb nu nog stapels niet ingeplakte foto's vanaf Kim's communie en ze isnu al 19 !
    Lijkt me echt top om door te bladeren!
    Ik heb nog een post te gaan dus tot zo.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.