woensdag 9 december 2015

KEEP CALM AND DRINK COFFEE - "QUOTE IN THE PICTURE" *SUPERCHALLENGE BIJ CARDS AND SCRAP*


Bij cards and scrap is er weer
een Superchallenge en wel
" QUOTE IN THE PICTURE"
Dit is mijn bijdrage.
Eerst maar een layout dat is toch wel mijn ding.
Voor mij is koffie s morgens een must en 
deze tekst helemaal voor mij van toepassing




 Met Shrinkles transparant en deep reed stempel "flourish latte"
een leuke embellishment gemaakt.


En mijn tweede quote


Dit vind ik nou een geweldige tekst en erg 
leuk voor op een kaart.
Zelf zou ik zo'n kaart geweldig vinden
als ik deze zou krijgen van een vriendin en smakelijk
zitten lachen om de tekst.


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe
en vergeet natuurlijk niet om even langs te gaan bij
cards and scrap voor deze superchallenge.

groetjes, Thamar

Wat ik o.a. heb gebruikt,
crate paper "wonder",pink paislee "Memorandum"
basic grey "b-side" boek pagina, Rive creatief "polaroid",
doily, garen, cricut, dafont "keep calm",
citrus twist oktober kit embellishments, mr Huey's "zwart", 
Shrinkle's transparant, deep reed "flourish latte" en old & new friends
sequins goud, waterverf spetters

7 opmerkingen:

  1. Dat zit er tof uit! Leuke laagjes en die letters (en quote) springen er uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lo, gaaf embellishment, leuke quotes en die kaart is echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig layout, Thamar....en de quotes zijn TOP !!...Ik ga even naar de challenge kijken...Misschien doe ik mee...groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is een erg leuke super challenge die jij er van gemaakt hebt. En de layout is wel echt je ding, maar de kaart vind ik ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je layout is weer top als altijd, mooie quote ook! En die op dat kaartje vind ik echt hilarisch!! Fantastisch gewoon! En ook je kaartje vind ik erg mooi natuurlijk, die zien we van jou niet zo vaak ;-) Hey ik wens jou een fijne dag! Ik ben ff uit de scrapmodus, gekneusde vinger en dat werkt lastig. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier hetzelfde hoor Thamar,eerst een koffie dan kom ik pas goed op gang haha.
    Super leuk dat je een bijdrage mocht leveren aan de superchallenge, leom jouw naam straks in het blad te zien staan....ik krijg het lekker nog tot augustus!
    Je layout is prachtig maar de kaartvind ik echt fantastisch!
    Die spreuk geweldig! Die ga ik echt opschrijven!
    Ik piep nog evrn door naar je laatste lift scrap.
    Kan niet wachten totcard & scrap van de week op de mat valt!
    Groetjes en tot zo.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.