vrijdag 4 december 2015

- LIFT - * SINTERKLAAS CADEAUTJE *

Het is al even geleden deze foto maar,
ik vind hem zo lief. William op schoot bij Henk
en samen pakken ze de sinterklaas cadeautjes uit.


De cricut cartridge die ik heb gebruikt is
Edge to Edge en het papier is
van 7 DOTS STUDIO


Dit is de layout die ik heb uitgekozen. Nu heeft Johanna
een silhouette ( jaloers) en ik mijn cricut.
Nu kunnen we ook andere layouts liften.
Op het blog van Suzanna zijn er allerlei cut files,
erg leuk om even op haar blog te kijken.

Ik wens jullie een super fijn weekend toe
en natuurlijk een fijne pakjesavond.

groetjes,

 Thamar



7 opmerkingen:

  1. Hij is weer erg mooi geworden thamar! en wat een lieve foto idd! Vind jouw lootje mooier dan het origineel :) Waar blijft de tijd he? Nou meid ik wens jullie een gezellige Sinterklaas en een goed weekend. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor! Ik zou mijn Cricut ook eens wat vaker erbij moeten pakken: je kan er zulke leuke dingen mee doen idd ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind jou layout mooier dan het orgineel. Inderdaad een snoezige foto! Wat worden ze snel groot hè! Gelukkig heb je nog altijd je scrapbook om even te mijmeren... Fijne pakjesavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief lootje, Thamar.
    En jullie ook een fijne pakjesavond gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk! Volgens mij echt een geslaagde lift, en de jouwe vind ik veel rustiger en bijelkaar passender dan het origineel! Die cricut kan ook VEEL! Fijne sinterklaasavond, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige lo heb je er weer van gemaakt, ook ik vind de jouwe mooier dan het origineel. Vind het een mooie kleurencombi die je gebruikt hebt
    En wat een heerlijke tijd is sinterklaas toch he ? ik vind het altijd zo gezellig. fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig jouw layout !!!...heel rustig jouw kleuren combi...Ik hou ook zo van de 7 Dots Studio papier...daarmee kan je echt iets leuks doen...Geniet van jouw avond !!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.