maandag 7 december 2015

- SCRAPBOOK BOX- * CRAFTORIJ *

Vorige week zaterdag ben ik met 
Gerjon  even naar de Craftorij in Ede
geweest en daar heb ik o.a. een super
gevulde scrapbook box gekocht.
En bij thuiskomst was het een heerlijkheid om
dit open te maken.
En deze layout heb ik gemaakt van de inhoud
van deze box .






Er is een facebook groep gestart waarin men
kan laten zien wat je gemaakt heb met de
inhoud van deze boxen want, elke box 
is anders gevuld.
Ik zou zeggen ga gauw even kijken
bij de craftorij voor zo'n geweldige box.

Fijne dag
Thamar

7 opmerkingen:

  1. Gave layout Thamar! Zo een doos vol goodies is aan jou wel besteed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie lo, Thamar. En wat een leuk idee zo'n goed gevulde box met goodies!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke layout !!...altijd fijn zo een verassing-box..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie layout, prachtig zo ligt en de kleurtjes! Mijn smaak :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht lootje heb je van die mooie box gemaakt Thamar en zo jammer dat die leuke winkel voor mij zover weg weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke layout heb je gemaakt van de box! En wat is de Craftorij toch een heerlijke winkel he!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.