vrijdag 1 januari 2016

HAPPY NEW YEAR * LIFT *


Lieve allemaal als eerste wil ik jullie
een super goed, creatief, gelukkig,
gezellig, romantisch en vooral 
gezond 2016 toewensen.




Johanna en ik beginnen 2016 meteen goed
met een lift en wel van 
Ik volg haar al heel lang en vind
haar werk echt super.

Wisten jullie al dat Johanna en ik
nu al 2 jaar samen bijna elke vrijdag
samen liften. wat gaat de tijd toch snel.
En ik hoop Johanna dat er nog vele volgen.





En dit is de layout van Olga




Ik zou het super leuk vinden als jullie even hier willen klikken
oma dee.
Bij oma Dee komt ook een scrapkit uit en
heb mezelf meteen maar aangemeld kan zowat niet wachten.
Wat leuk hier in Nederland weer een scrapkit.

Hele fijne dag allemaal
Thamar


11 opmerkingen:

  1. gelukkig nieuwjaar Thamar voor jou en je mannen! Je eerste lift van dit jaar is ook weer een plaatje! Gefeliciteerd met jullie lift-jubileum :)
    Groetjes en een fijne dag, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig nieuwjaar!! Wow wat een spetterende lift, je achtergrond is helemaal mooi! (en haastige spoed blijkt zelden goed, de lift was klaar, maar ik had hem in concept laten staan - nu al vertraging ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spetterende lo is dit geworden, Thamar.
    Jij ook een gelukkig, gezond en natuurlijk ook creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige lo heb je gemaakt ! en zo leuk in thema ;-)
    Jij voor het nieuwe jaar alle goeds toegewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou... jij knalt ook goed creatief het nieuwe jaar in... weer een topper van een layout.... via jou zou ik bijna ook zelf gaan scrappen... whahaha... ik hou t nog ff bij mijn kaartje maar wie weet in de toekomst:))) Maar ook ik blijf jou volgen hoor in blogland en op fb... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend mooi lootje Thamar en prachtig deze foto om te scrappen. En wat leuk dat je al 2 jaar lift met Johanna en ik geniet er elke keer weer van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook voor jou en je gezin een heel gelukkig, creatief en gezond 2016!
    Wat een geweldige layout heb je gemaakt, ik wens jou en Johanna nog vele jaren lift plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook voor jou de allerbeste wensen, en wat een lieve reactie heb je weer op mijn blog geplaatst! Prachtige layout heb je gemaakt, heel lief en soft, delicaat, gewoon een prachtig begin van dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy new year! Ik wens je een fijn, gezond, creatief en gelukkig 2016!
    Wat een mooie lo heb je ervan gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou en je gezin een heel goed en gezond 2016!!!! Wat begin je weer met een prachtige lo zeg!!! Heel mooi al die kleurtjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.