vrijdag 8 januari 2016

MEET ME * LIFT *


Johanna van scrap enzo en ik hebben voor jullie 
weer een lift gemaakt.
Bij Cards and Scrap kwam er een layout en kaart 
van mij in het magazine te staan. 
Er kwam een mail dat er ook een foto van mezelf 
bij kwam te staan, en of ik deze even door wilde mailen.
 Uhm, ik zoeken tussen alle foto's
die er de laatste tijd waren gemaakt. Niks!!! geen één foto van
mezelf. Dus met de camera naar buiten en selfies maken.
En daarom ook de titel "Meet me "





De layout die wij dit keer hebben gelift is er eentje
van


Ik wens jullie allemaal een super goed weekend toe.
En ga ook even bij Johanna langs om te kijken
wat voor moois zij weer heeft gemaakt.

groetjes,
 Thamar

16 opmerkingen:

  1. Hele mooie en stijlvolle lo! Leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede selfie Thamar!! En een prachtige layout weer, die draadjes vind ik super.. ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto, Thamar. En weer een super gave lo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! en zo'n leuke vrolijke foto! Echt heel erg mooi gedaan, en dat zwart wit is helemaal gaaf!! Top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ten eerste een hele mooie foto van jezelf! Goed gelukt, voor een selfie! En als tweede heb je er een schitterende layout omheen gemaakt in zwart en wit! Super!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super stoere layout zeg, ik vind hem echt heel gaaf! Mooi zwart wit!En leuke foto, nu heb ik wat meer 'beeld' bij je! En gefeliciteerd met je publicaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw thamar, wat een mooie lo, gaaf met zwart wit, mooie details en een mooie foto. En zeker nu je weet dat de foto zelfgemaakt is. Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw thamar, wat een mooie lo, gaaf met zwart wit, mooie details en een mooie foto. En zeker nu je weet dat de foto zelfgemaakt is. Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super wat een pracht lootje heb je van jezelf gemaakt Thamar en je staat er heel gezellig op.
    Toppie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi met dat zwart wit! De foto is heel goed gelukt hoor.. je staat er prima op! Mijn selfies lukken meestal niet zo goed. Leuke details op de layout. Groetjes bRigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik vind m super! Echt gaaf zo helemaal in zwart-wit! En ook een erg mooie foto van jezelf, ik kan zelf helemaal geen selfies maken (triest best wel haha) Meid fijn weekend nog verder en de groetjes,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave layout Thamar!! Super, dat zwart-wit. En mooie foto van jezelf. mijn selfies zien er nooit zo mooi uit....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldige layout zo in het zwart wit!
    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een gave lo!! Mooie foto zeg! En leuk zo helemaal in zwart wit. Dat is wel heel herkenbaar hier hoor, 100 foto's van alles en iedereen maar van mezelf niets.... ;) Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.