woensdag 3 februari 2016

27 DAY SCRAPPY CHALLENGE * S.E.I. "CORINNE" * CHALLENGE 13ARTS


Nu ik ben gestopt bij cards and scrap
had ik mezelf voorgenomen om weer eens 
af en toe mee te doen met challenges.
Nu heeft Mercy Tiara's  die ik trouwens 
al jaren volg op  you tube een challenge bedacht.
En wel "27 day scrappy challenge" met als eerste opdracht
gebruik een kit of papierlijn wat je al even in de kast hebt
liggen en maak daar nou een layout/pl pagina of kaart van.
Het is de papierlijn van S.E.I Corinne die heb ik misschien 
al wel 3 jaar in de kast liggen.


En met deze layout wil ik ook meedoen
Met de challenge bij 13ARTS








En zoals je ziet heb ik weinig van de kit gebruikt en 
kan ik nog jaren vooruit.


Ik wens jullie een fijne dag toe en ik hoop tot
vrijdag dan hebben Johanna en ik weer een lift.

Groetjes Thamar


13 opmerkingen:

  1. Wow! Ik vind het echt een topper van een layout, geweldig! En tsja...je hebt papierlijnen die je helemaal geweldig vindt, maar dan toch niet gebruikt... Heel mooi resultaat in ieder geval!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige lay-out zeg! Ik vind hem echt heel mooi! En oudere papierlijnen kunnen nog steeds heel mooi zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke uitdaging. Misschien moet ik ook mee doen ;-)
    Je lo is geweldig, mooie indeling en ik vind foto's met blaasbloemen geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lo is dit geworden, Thamar. En die foto....geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het heel mooi papier en ook een mooie layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave layout, Thamar! Leuke uitdaging ook!

    En wat zet je je projecten mooi op de foto! Top!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie layout is dit en weer en heerlijke kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige layout Thamar!! Zoveel laagjes en detail en zo mooi in balans. Geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker leuk dat je nu weer gewoon wat tijd hebt voor Challenger!
    Ben weer mega achter met reacties geven!
    Prachtig hoe je dit gedaan hebt, ik herken William haast niet op de foto.
    Mooie laagjes onder in de hoek!
    Vrolijk papier dat kun je over 10 jaar nog gebruiken hoor! Altijd gezellig!
    Ook vakantie volgende week bij jullie?
    Fijne week en groetjes
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke layout met al die laagjes!! En heerlijk dat je weer tijd hebt om "voor de lol" te scrappen :) . Ik heb gelijk even naar Tracy's challenges gekeken, ik vind haar ook zo leuk scrappen! (moet even op toegang wachten). Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk monique. Ik ben benieuwd wat je gaat maken. Fijn weekend

      Verwijderen
  11. Fun layout and very nice photo ! Thanks for joining our challenge at 13@rts!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.