zaterdag 27 februari 2016

GRIEK *SCHETS* OMA DEE



Bij Oma Dee hebben ze een scrapkit scrap Every Dee
en met deze kit heb ik deze lo gemaakt op de
schets die Johanna heeft gemaakt ook voor oma dee.
Ik ben bijna door mijn papier en embellishments
 heen en dus lijkt het mij verstandig
om deze kit elke maand maar uit te brengen!!


De foto is iets te laat op de middag gemaakt en
beetje aan de donkere kant.


Ik weet niet of ik de schets mag plaatsen omdat
het een besloten facebookpagina is en dus
laat ik hem even achterwegen.


Ik wens jullie een heel fijn weekend toe. 

Groetjes,
Thamar



4 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer veel super mooie creaties gemaakt en die rietjes zijn ook zo leuk he.
    Deze layout vind ik ook erg mooi gemaakt en leuk met die titel zo langs de cirkel.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lo, Thamar. Leuk ook met die rietjes zo onder de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!!! Wat een leuke indeling en echt gaaf met geel. Ik krijg er meteen trek van, ben ook gek op de griek! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.