vrijdag 12 februari 2016

LIFT



Het is weer vrijdag en dus tijd voor een lift.
Johanna was deze keer aan de beurt 
en zij heeft weer een leuke layout uitgekozen.
Ik heb voor deze layout voor het eerst met 
extra heavy gel van golden gewerkt daardoor mango
gelatos gemengd en dit als achtergrond gebruikt.
De cricut gepakt voor de pijlen en het hartje, en  verder oa 
heidi swapp mustard
en tim Holtz distress spray "hickory smoke" .
Het papier wat ik 
hier heb gebruikt zijn overgebleven stukjes.






Dit is de layout die wij hebben gelift en wel van


Ik wens jullie een fijn weekend toe

groetjes,

Thamar

16 opmerkingen:

  1. Super layout, mooi met die bij elkaar passende tinten.
    En die rietjes blijven super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke lo, Thamar. En zoveel gave details, je blijft kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!! Wat een mooie details en ook de achtergrond met de houtnerf vind ik top! Je hebt er een plaatje van gemaakt :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Gaaf! En wat mooi, met die diepte erin!

    Fijn weekend en lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch wat heb je dat weer schitterend gedaan!
    Ik vind deze mooier dan het origineel eerlijk gezegd!
    Wat een mooie kleurtjes, spettertjes, pijltjes, dotjes, hondje en zoon wauw!
    Super gaaf ook de laagjes!
    Fijn weekend samen!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O vraagje...hoe knip of snij je die rietjes zo mooi?
    Vandaag toevallig voor het eerst gebruikt vandaar de vraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Drie maal is scheepsrecht...ik zag dat ik je nog niet volgde????
    Heb me dus opnieuw aangemeld.
    Kan niet zonder jou hoor!
    Bye

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie lo weer zeg! Zo lekker veel op te zien en vind de kleurencombi echt geweldig!!! Jeetje wat had ik veel gemist.... Heerlijk om nu weer alles gezien te hebben! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat heb je dat weer prachtig gemaakt Thamar! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi geworden, zo licht en ik vind de achtergrond mooi geworden! Super mooie lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is deze mooi geworden Thamar, heerlijk om zoveel details op je lo te zien, je blijft kijken. Vind je doorgeknipte rietje ook zo gaaf, die ga ik onthouden. fijne zondag !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie layout weer zeg! Ik vindt deze kleur geel prachtig en scrappen met rietjes moet ik toch ook eens een keer doen, gaaf effect!
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele gave lo en super mooi met al dat geel! EN ik zie rietjes.. leuk spul om te gebruiken he! Groetjes Brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje wat een lichte leuke mooi prachtige layout !!...Fijne avond...Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.