woensdag 16 maart 2016

EERSTE MOOD BOARD WOENSDAG * HELLO BEAUTIFUL *


Nou, hier is hij dan de eerste 
mood board woensdag.
Dit was eigenlijk de eerste mood board die
ik tegen kwam op Pinterest en mijn oog viel op 
de rietjes en de heerlijke combi van lente kleurtjes.


En dit is mijn layout geworden.


Het idee is eigenlijk ontstaan om iets meer te gaan scrappen.
Dus ik heb een berichtje naar Brenda gestuurd
of zij het leuk vond om een keer met mij 
te gaan scrappen via een mood board.
Brenda vond dat een leuk idee.
Dus ik Pinterest op en zoeken naar mood boards.
Dat duurde maar even of ik kreeg een berichtje van Johanna 
die zag dat ik een mood board bord
gemaakt had.
En Johanna zei dat wij ipv een lift ook wel een keer een mood board
layout kunnen maken. 
Dus toen waren er drie.
 Maar ja, het is natuurlijk
veel leuker om met meer scrappers te scrappen.
En hebben Johanna en ik meer scrappers gevraagd
of ze mee willen doen.
En nu zijn we met een groep.
Helemaal leuk,
geen verplichting en dat is lekker.
Maar voor mijzelf vind ik het wel fijn
een beetje een stok achter de deur om mijn foto's
weg te werken.


Ja, dit is William!





Kijk even rechts in de balk onder
MOOD BOARD WOENSDAG
 wie er allemaal mee hebben
gedaan en ga ook even bij hun kijken.

En misschien gaat het nu bij jullie
ook kriebelen en gaan jullie ook een layout 
maken naar aanleiding van deze lente mood board

Ik wens jullie een fijne dag toe.

groetjes, 
Thamar

15 opmerkingen:

  1. Prachtig zeg! Wat een leuke materialen en laagjes zijn er te zien. En een lieve foto, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om het met elkaar te doen, inderdaad een goede stok achter de deur. Gaaf! Ik vind al je laagjes ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de foto is zo schattig...wat zijn zij toch snel jonge mannen. Ik vind jouw laagjes helemaal SUPER !! Een echte Thamar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto; lief en toch stoer!
    Super mooie laagjes heb je gemaakt op je layout!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een top idee werken met een moodboard. En ik vind zo een stok achter de deur ook wel fijn, hoewel ik deze keer wel een lastminute scrapper was. Ik vind jouw lo erg gaaf, super met al die laagjes ! En de foto is om te smelten !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een super leuke lo zeg!!! Gaaf dat jij ook voor een oudere foto hebt gekozen!
    Ik vind de wolkjes erbij helemaal leuk!!!
    Bedankt voor dit top idee!
    Op naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superschattig deze foto van William en mooi al die dingetjes gemaakt met de cricut! Zo'n leuk verhaal dat pinterest tot zoveel creativiteit leidt. En handig dat je zo'n moodboard woensdag gedeekte hebt gemaakt! Ik hop verder :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooh...die foto, zo lief en toch stoer. En zo ook je lo...helemaal gaaf, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een prachtige layout Thamar! En die schattige foto van William echt zó lief! Het was ook een heerlijk frisse moodboard om mee te werken trouwens, dankjewel voor de inspiratie! Liefs, Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig met al die laagjes, en wat een dot van een foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi zeg!! Goed idee om zo weer wat meer te scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hee wat leuk das lang geleden . Ja super als je weer gaat scrappen.

      Verwijderen
  12. Mooi zeg!! Goed idee om zo weer wat meer te scrappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuk, ik zag inderdaad je moodboards voorbij komen op pinterest en heb ze zelfs al van je gepind, zulke leuke kleurtjes maar ook afbeeldingen om te gebruiken!
    Wat een schatje die William hier op de piep jonge too!
    Je layout is weer schitterend wat enorm veel mooi papier heb jij!
    Ik lees weer even door
    Tot zo
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.