vrijdag 25 maart 2016

GEZAMENLIJKE LIFT * CAPTURE THE EVERYDAY *


Johanna vond het wel weer eens tijd voor een gezamenlijke
lift en zij heeft ook weer een mooie layout uitgekozen.

Dit heb ik ervan gemaakt.
Weer een oude foto van William toen nog
met een lekker bos met krullen
waar hij nu absoluut niet meer mee wil lopen en 
ik vond het zo leuk staan. 



Ook deze keer hebben
Brenda
Marlies 
Nicol
Miranda
en 
Johanna
een lift gemaakt.
Kijk onder mood board woensdag 
rechts in mijn balk voor hun link
en ga even bij hun kijken.


 




Van Raquel is
de layout die wij hebben gelift


Ik wens jullie allen een super fijn paasweekend toe,
en vergeet niet om even bij de andere dames te kijken
wat voor moois zij weer hebben gemaakt.

Groetjes,
Thamar

19 opmerkingen:

  1. Hoi Thamar,
    Wat een mooie lo ! En ik vind die krullen bij William ook erg leuk (aldus Elise)

    Ik vind je lo ook super, dichtbij het origineel gebleven qua kleur... echt gaaf ! fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent de laatste waar ik langs-hop; wat een geweldige resultaten allemaal. De jouwe is het meest bij het origineel gebleven volgens mij, echt super mooi!
    Een prachtige foto van William, echt een knapperd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het echt weer een supermooie en supergeslaagde lift Thamar! En wat een krullenbos had die William zeg, prachtig! Ik wens jou en de mannen fijne Paasdagen toe.
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk! Gaaf al die laagjes onder de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige layout!! en wat een mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave Lo Thamar! Krullen zijn ook leuk hoor, maar als William liever een kort koppie heeft is het ook goed ;-)

    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige layout zeg, niet makkelijk met die schuine lijnen maar zeer zeker goed gelukt.
    Herkenbaar die krullen, leander wilde dat ook lange tijd niet maar inmiddels mogen z'n krullen weer. Dus blijf hoop houden. ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oooo wat een mooie krullenbol ik vond dat inderdaad ook mooi bij hem staan!
    Tja kleine jongetjes worden groot en hebben dan hun eigen ideetjes!
    Wat een mooie layout en op de onderste foto zie je ook mooi de laagjes prachtig gedaan!
    Ik zit met een ontsteking ( ben net een boerin met kiespijn haha) na een zenuwbehandeling onder een kroon afgelopen dinsdag.
    Pasen met ibuprofen en penicilline hapt zo heerlijk weg!,
    Jullie ook fijne paasdagen!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW!!! Jij hebt echt perfect dat mooie witte, lichte, zachte van de liftlayout gevangen in jouw pagina. Echt heel geslaagd, en wat een schatje is William toch :-) Fijn paasweekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook al zo'n leuke! En een stoere foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige lo!!!! Super die kleurtjes en zoveel laagjes, knap zeg! En wat een onwijs mooie knapperd op de foto!
    Jullie ook hele fijne dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie bos krullen heeft William en wat een super gaaf lootje is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig geworden, mooi en zacht en een little bit of gold...prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een een mooie krullenbol! En een superleuke lift! Moet ook maar eens "meeliften" ;). X

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.