vrijdag 4 maart 2016

LIFT * BONNIE & ERNIE *


Wat gaat het toch snel he, februari is alweer voorbij.
En dus vandaag alweer een nieuwe lift, want het is
vrijdag 10 uur. 
Johanna heeft dit keer een mooie layout uitgekozen
om te liften .

 Waar Bonnie is, is ook vaak Ernie.
Het is gewoon een koddig gezicht zo'n klein hondje
met een grote knuffel in haar bek.



 Het papier is van crate paper "notes and things"
het zat in de mysterie doos van de craftorij .
Zelf ben ik niet zo van de vlindertjes maar, zo 
vond ik het best een leuk geheel.



Hier de layout die wij hebben gelift

 Deb


Ik wens jullie een super fijn weekend toe,
en vergeet niet om nog even bij Johanna
langs te gaan.

Groetjes,
Thamar

13 opmerkingen:

  1. Ook al zo leuk! Jullie zijn weer goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi lo-tje! Jullie maken er samen elke keer weer iets leuks van, en toch ook weer zo verschillend!
    Groetjes Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk leuk leuk, die vlinders zijn ook een goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave lo, Thamar. En die vlinders doen het hartstikke leuk in dit geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is hartstikke leuk geworden ! Leuk dat je vlindertjes gebruikt hebt. en vind de letters ook erg mooi.
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuk lootje is dit enzo schattig al die vlindertjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige lift! En wat een snoezig hondje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk, ik zou nooit de vlinders zo hebben gebruikt maar vind het resultaat geweldig. Ga mijn mening bijstellen :)
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is echt vele malen mooier dan de originele hoor Thamar!
    Prachtig gedaan..ik wist nog niet dat je geen fan was van vlindertjes, ze zijn prachtig van dit papier!
    Ook en die kleine boef Bonnie met Ernie zo lief!
    Super gedaan!
    Gezellig weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk deze lo! Idd erg leuk die vlindertjes! En wat een super lieve foto! hihih
    Wat had ik een hoop gemist zeg, maar nu weer helemaal bij volgens mij en ga straks lekker scrappen! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Thamar, ik vind de vlinders zo lief bij de foto...geweldig gedaan !!Fijne zondag avond...

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.