vrijdag 11 maart 2016

LIFT * LET THE MAGIC BEGIN *

Johanna en ik hebben weer een lift gemaakt
dit keer was ik aan de beurt om er eentje uit te
zoeken.

Heel heel lang geleden ( te lang ) hebben 
William, Henk en ik een weekend Disneyland Parijs
gedaan.
Ik vond het GEWELDIG leuk.
Heel veel foto's gemaakt maar helaas
zitten de meeste daarvan nog in een doos.
Dus bij deze weer een foto van dit geweldige leuke
weekend disney.





Dit is de layout die
wij hebben gelift.



Ik wens jullie een super fijn
weekend toe en vergeet niet om even bij 
Johanna een bezoekje te brengen.

Groetjes,
   Thamar


10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige lo zeg! Ben gek op dit papier en super de foto van Disney!!!! Ik zou ook zo weer terug willen!
    Ik vind je camera links van de foto er echt uit springen: Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf al dat dessin papier, lekker druk, dat past prima bij het onderwerp en de foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf lootje, pittige kleuren, leuke foto...helemaal TOP!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke layout!! En het papier is echt perfect voor de foto! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, lekker kleurrijk, dat past perfect bij foto's van Disney! Alle details van de lift zie ik terug, echt tof! Fijn weekend en geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke LO Perfecte combinatie foto-papier. Gaaf he Disney Sanne en ik willen ook zo graag nog een keertje terug

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie layout heb je gemaakt van de lift en wat een heerlijk designpapier is dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een heerlijke lo om naar te kijken ! super gedaan weer Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke layout, heerlijke vrolijke kleuren, perfect bij de Disney foto's. Wat wordt je toch vrolijk van Disney he!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie layout....en oh wat zou ik weer eens naar Disneyland willen.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.