vrijdag 18 maart 2016

SCRAPLIFT * HEY THERE *

Het is alweer vrijdag en Johanna en ik 
hebben weer een lift gemaakt. Ik 
had de layout al lekker optijd klaar, dacht ik.
Kom ik er gisteren achter dat ik de verkeerde heb gelift.
Dus snel aan de slag
en dit is hem geworden


De foto is gemaakt bij de tandarts.
Bij Jan Rene is het altijd gezellig
ook omdat ik er jaren heb gewerkt en ik het
ook wel weer leuk vind om weer even in de 
praktijk te zijn.



Dit is de layout die wij hebben gelift.


Ik wens jullie een heel fijn weekend toe
en ik plaats morgen  de layout die ik in eerste instantie had gemaakt!!

Vergeet niet omdat even bij Johanna langs te gaan.

groetjes,

Thamar

9 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit
    wat is dat waterverf toch leuk werk he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi lootje is dit en weer zo'n leuke foto, super en ik ben benieuwd naar morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind m weer supermooi geworden Thamar!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi dat overkwam mij ook al eens ;-) ik ben benieuwd wat je vandaag voor moois deelt. Deze is in ieder geval zeer geslaagd en ik vind de kleurtjes ook heel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ja dat kan gebeuren, betekent alleen dat we nog een extra creatie te zien krijgen voor ons mooi meegenomen voor jou meer werk haha.
    Prachtig ook weer deze foto, wie makt er nu een foto bij de tandarts uniek! Ik ben de laatste weken ook aan de beurt daar, twee ontstekingen in de onderkaken onder de kronen heeeeeerlijk lig je daar anderhalf uur met je mond open...en loop je nog drie dagen paracetamollen te slikken maar goed moet gebeuren!
    Even terug naar je layout leuke ( bijna paas) kleurtjes en de takjes ertussen doen het goed!
    Ik ben er bijna geloof ik nu nog de juiste lift hihi
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier zouden wij dan zeggen Oennemeloen! :-)
    Maar hij is alsnog weer leuk geworden Thamar! Enneh...ik maak ook foto's van bij de tandarts hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wat en werk ( 2 Layouts ) en met de verhaal erbij...was ik toch even aan het lachen...Heb ik toch zoiets ook al gehad.In mijn tijd als DT bij ScrapTheBoys.
    En ik dacht ik ben de enige die zoiets over komt.
    Maar nu toch naar de layouts...Geweldig dat foto bij de tandarts en de kleuren van de praktijk komen goed in jouw achtergrond weer terug. Ook de witte bladeren zijn
    super. Dan nog de touch van geel...Prachtig !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, dat kan gebeuren! Heb je toch nog snel een supermooi lootje gemaakt! Leuke kleurcombi en leuke unieke foto! Ik ga gauw naar de "verkeerde" kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.