vrijdag 22 april 2016

LIFT* R.A.D VAN COCOA VANILLA*

Het is weer vrijdag en dus tijd voor een lift.
Dit keer niet samen met Johanna maar, met z'n
3tjes. Nadine doet dit keer ook mee.
Johanna en Nadine hebben gezellig samen gescrapt en 
de lift gemaakt.
Hoe meer hoe gezelliger.
Dit is hem geworden.


Het papier is van Cocoa Vanilla
te verkrijgen bij




Dit is de layout die wij hebben gelift


Vergeet natuurlijk niet om even bij Johanna en Nadine
langs te gaan.
Kijk even rechts in de balk onder
moodboard voor hun link

Ik wens jullie een heel fijn weekend toe
en voor sommige van jullie 
een fijne meivakantie

Groetjes,



        Thamar

13 opmerkingen:

  1. Hij is weer super Thamar!! De papiertjes vind ik ook gaaf trouwens! Ik hop snel even naar de andere meiden. En ik wens jou en je mannen een goed weekend :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé, dat is geinig! We hebben dezelfde achtergrond ;) Zo leuk die CV-papiertjes. Jij hebt natuurlijk de stoere eruit gepikt. Super leuk geworden. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, wat een mooie rustige layout, en toch zoveel te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf!! en wat goed geslaagd :-) en leuk he die papiertjes van Cocoa Vanilla, ik ben fan! Geniet van je concert en de meivakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw, deze is gaaf gelift zeg! prachtig papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Thamar...al lekker in vakantie sfeer?....of moeten jullie nog een week wachten, zoals wij...Wat ben je weer goed bezig geweest...Super het papier!! perfect bij de lift de jullie gekozen hebben..en jouw foto ...PRACHTIG !!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is ie weer hoor!
    Wat knap hoe je zo'n groot vel toch steeds weer zo gaaf krijgt met verschillende embellies.
    Ik heb van de week een map en een a 4 tje gemaakt voor het afscheid van ons hoofd van school maar dat is nog lastig te vullen.
    Super foto ik hou van zwart wit foto's die zijn vaak mooier dan kleur.
    Meivakantie met winter weer deze week maar ach dan gaan we maar weer aan de freubel of zo.
    Wel jammer want voor de zomervakantie moeten we dan weer tot eind juli naar school hier!
    Fijne zondag en groetjes aan Henk en William!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige lift! Krijg altijd weer zin om te scrappen als ik jou werk zie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Thamar. Lekker strak, hou ik van!
    Fijne meivakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo supergaaf weer. Mooi papier ook, helemaal mijn kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.