vrijdag 8 april 2016

* TROUBLE * LIFT

Het is alweer vrijdag en weer tijd voor een lift
samen met Johanna
Wat heb ik zitten worstelen op deze layout zeg.
Als het dan ook niet lukt,bah
Maar dit heb ik er dan van gemaakt.





dit is de  layout die wij hebben gelift

                                                           FLORE * LIME CITRON *


Ik wens jullie een super fijn weekend toe
vergeet niet om even bij Johanna langs te gaan
om te kijken wat voor moois zij weer heeft gemaakt

Groetjes,



                              Thamar

15 opmerkingen:

  1. Van dat worstelen zie ik niets terug, ik vind 'm te gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kleur! Ziet er gaaf uit. Ik ben benieuwd naar jullie nieuwe moodboard. Ik heb meer stimulans nodig..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...jouw layout is zo geweldig !!...dat groen met de leuke foto en jouw design...Ik kan alleen maar kijken !! Love it !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig en wat een fantastisch lieve foto, William is echt zo'n schattig jongetje :-) En...ik moet toegeven, ik ben gewoon opnieuw begonnen met de lift, omdat het niet zo werd als ik wilde...ik ging ook eerst voor groen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh herkenbaar als het niet wil lukken!! Maar ik vind je LO toch erg mooi geworden Thamar. En wat een prachtige foto van William! Hey fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem juist supergaaf zo met dat groen! Ik heb hem dan ook opgeslagen, ik vind hem erg leuk om ook eens te maken ;)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er een super LO mee geworsteld! Verrassend met dat groen en o wat een mooie foto van William (die krullen!)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is gaaf geworden Thamar. En wat een leuke titel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jaaa ook ik vind je lo super ! zo een andere uitstraling met groen ... super super !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het resultaat is super Thamar, leuke foto van William!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem supergaaf! Ik herken het worstelen wel hoor. Heb nu ook een lo'tje in uitvoering liggen en kom er maar niet uit... pfffffff....

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.