vrijdag 27 mei 2016

HELLO SWEETIE *LIFT*


Johanna en ik hebben weer een lift gemaakt,
deze keer was ik aan de beurt om een layout te kiezen.
De foto is van William in de tummy tub samen
met z'n badeend. 
Ach, wat gaat de tijd dan toch ontzettend snel
als ik deze foto dan weer zie.
Soms denk ik wel eens kon ik nog maar
even terug naar die tijd.





Dit is de layout die wij hebben gelift




Ik wens jullie allemaal een super fijn weekend
toe en vergeet natuurlijk niet om even bij
Johanna langs te gaan.

groetjes,
Thamar

12 opmerkingen:

  1. Oh wat een heerlijke foto van William! Wat een droppie zeg! Mooie lift weer Thamar, erg liftable ook trouwens. Ik hop nog even verder naar Johanna. Jij ook fijn weekend he? Doei doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk!!! Dat oranje visje maakt 'm compleet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Komende week schoolkamp dus weinig tijd gehad maar even op je blogje loeren natuurlijk!
    Wat een heerlijke layout met gave foto!
    Inderdaad kon je soms maar even terug in de tijd..hier is de oudste al 23 en ik zie hem zo nog in badje dobberen met de eendjes haha.
    Erg leuk dus ook dat visje en het eendje er bij!
    Geniet van het weekend en groetjes aan je mannen!
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke foto! Je layout is prachtig, ik vind deze, ook door de kleuren, veel mooier dan het origineel. Heel bijzonder dat we gewoon hetzelfde thema hebben bedacht en wat gaat de tijd toch snel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super lieve lo heb je gemaakt, mooie kleurencombi geel met "hout". De kleine details maken de lo helemaal af.
    *de tijd gaat veel te snel*

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh ja.. de tummie tub!!! Het idee dat die lange pubers van mij daar ook nog in gedobberd hebben!!! Geweldige lift en super lieve foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer mooi Thamar! En wat een schatje William in de Tummie Tub

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer zo'n mooie layout van jouw. En een superschattige foto van William.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige lo zeg!!!! Super foto en zo gaaf de kleuren combi erbij!!!! Ik ben verliefd op de zwarte kleine gestempelde hartjes!
    En idd de tijd vliegt voorbij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende layout! Mooie kleurtjes en leuk die hout achtergrond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk lootje en jammer dat ik hem gemist had.
    Prachtige foto.

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.