vrijdag 20 mei 2016

LIFT * MY FAVORITE RIDE *

Het is alweer vrijdag en dus weer lifttijd
ook dit keer weer gezellig samen met Johanna.

Ken je dat, dat je papier koop en dat je later denk
waarom heb ik dit toch gekocht!!
Nou, dit is papier van S.E.I "a fair day"
en waarom ik dit heb gekocht?
Veel glitters en glimpapier iets wat ik weinig gebruik.
Het lag al jaren in de kast en ik heb het nu maar gepakt.

Op de foto zie je William met zijn vriend Frank
in een kermisatractie te Dokkum .
De titel komt helemaal van pas ze vonden
het geweldig.




dit is de layout die wij hebben gelift.



Ik wens jullie een heel fijn weekend toe en
vergeet niet om even bij Johanna langs te  gaan

groetjes Thamar

8 opmerkingen:

  1. Leuk met die zwart/wit foto's! Grappig die ballon in de vorm van een hondje, daar viel meteen mijn blik op....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ...Hoe gaat het met William ??..en nu naar jouw layout...wat leuk het glitter papier..geweldig bij jouw foto..een Margot je hebt gelijkt de ballons zijn echt prachtig!!..Fijn weekend..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en vrolijke lo heb je ervan gemaakt, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg gaaf met die vrolijke ballonnen. Je hebt de sfeer van de foto's weer perfect weten te pakken. Ik heb ook nog SEI papier liggen van heeeeel lang geleden. Wie weet komt het toch nog ooit van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke uitwerking van de sketch is het geworden! Leuk ook om een aantal kleine foto's te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar met het papier, ik heb het ook liggen en misschien ga ik jouw lo er wel mee liften want ik vind hem super gaaf!!! Leuke opbouw en mooi die zwart wit foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.