vrijdag 13 mei 2016

LIFT NMR 75 * TOGETHER WITH FRIENDS & LIFE IS GOOD *


Het is weer vrijdag en dus ook weer tijd voor
een lift en ook dit keer weer saampjes met Johanna
Deze keer was ik weer aan de beurt 
om wat leuks uit te kiezen .
Ik heb gekozen voor papier van
Simple Stories dit omdat ik het 
heerlijke kleuren vind om mee te werken.
Met deze keer een giller van een foto.


    De foto is gemaakt 
net voor aanvang van het concert
van miss Montreal en zoals je ziet had ik er goed veel zin in.




Ik blijf deze stempel geweldig vinden.



Dit is de layout die wij hebben gelift


Ik wens jullie een heel fijn Pinksterweekend toe
met hopelijk toch mooi weer.

groetjes 
Thamar

12 opmerkingen:

  1. Mooie CASlayout en een vrolijke foto! Ik wens jou ook een fijn Pinsterweekend toe en hopelijk valt het weer wat mee :) En anders, ideaal scrapweer toch?
    Dag hoor! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vrolijkheid spat er van af! Helemaal leuk en wat een gezellige groepsfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lootje is dit en de foto spreekt voor zich. Erg leuk!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie lo weer thamar ! Pspiertjes van SS blijft zo lekker om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en super vrolijke layout heb je ervan gemaakt, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke pagina Thamar! En die stempel is idd geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie layout en die quote is idd geweldig! Groetjes brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie layout is het geworden! Leuk dat je naar Miss Montreal bent geweest, volgend jaar ga ik daar ook naartoe :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Topper van een lift weer Thamar, en leuke foto!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook weer zo leuk deze!!! Gaaf die papiertjes en de stempel is idd geweldig! Wat een leuke foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat gezellig, die foto van jullie vriendengroep is geweldig! De tekst van de stempel is top, erg leuke lo!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.