vrijdag 6 mei 2016

LIFT* R.A.D COCOA VANILLA


Het is weer vrijdag en tijd voor een lift samen met Johanna
Deze foto is gemaakt met de Pasen toen waren 
wij even een paar dagen in het mooie Drenthe en dus 
moesten we ook even naar de hunebedden.
William zit hier boven op zo'n grote steen.
Het papier is weer van cocoa vanilla gekocht
bij oma dee ,





Dit is de layout die wij hebben gelift


Met de meivakantie zijn wij nog even eropuit gegaan
met ons campertje helaas met verschrikkelijk weer
maar dat mocht de pret niet drukken.
William z'n vriend Frank is deze week ook met ons meegegaan
het was geweldig wat een lol . 
We zijn o.a  geweest in Dalfsen, Koudkamp, Pieterburen,
Dokkum,Den Helder, Edam.





Ik wens jullie een heel fijn (moederdag)weekend toe
vergeet niet om even bij Johanna langs te gaan
om te kijken wat voor moois zij weer heeft gemaakt.

groetjes Thamar


17 opmerkingen:

  1. Wat een stoere layout en leuke foto's! Geslaagde lift! Fijn weekend. En de volgende keer als je in de buurt bent, moet je het even van tevoren laten weten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je berichtje op mijn blog:)! Wat een leuke layout om te liften. Je layout is erg mooi en stoer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi lootje dat William op de grote steen zit en voor mij dus heel herkenbaar.
    Tja helaas hebben jullie met het weer niet getroffen, maar de foto's zien er heel zonnig en vrolijk uit.
    Groetjes, Els en ook een fijne moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaaf! Ik vind het papier zo mooi. Toffe uitwerking heb je ervan gemaakt. Dokkum: dan was je zó dichtbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaaaf! Ik vind het papier zo mooi. Toffe uitwerking heb je ervan gemaakt. Dokkum: dan was je zó dichtbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige layout weer, zoveel te zien! Jammer dat jullie pecht hadden met het weer, hopelijk maakt dit weekend veel goed. Fijne moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je lootje is supermooi en lekker stoer! Gave titel ook!
    Dat het weer niet zo mee zat, zie je niks van op de foto's, volgens mij hadden ze veel lol samen :)
    Fijn weekend Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gek mens, ben je in Den Helder geweest! Dan kom je toch op de koffie :-D super dat jullie ondanks het weer toch een fijne tijd hebben gehad. Ik heb nog even aan jullie gedacht toen het zo koud was... Je lift is lekker stoer, mooi met dat blauw en rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke en stoere draai heb je aan de lift gegeven. Erg gaaf gedaan, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldige foto en wat een gave layout heb je weer gemaakt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat is het een lekkere stoere lo is het geworden ! En jee ondanks de kou stralen de foto;s vakantie uit ! heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O jee jullie hadden eter deze week kunnen kiezen voor de vakantie want wat een verschil met dat super koude weer van vorige week brrr en nu pffff.
    Ik heb net mijn achtertuin klaar gemaakt voor m'n verjaardag soppen, ramen, etc was er met school of niet van gekomen.
    Heerlijk dit weer!
    Ik,heb wel genoten van je foto's want wat hebben jullie veel leuke dingen gedaan met de twee boys ondanks de kou!
    Heerlijk een kermis met suikerspin en zie ze eens kleuren fantastisch, natuurlijk ook vissen dat hoort bij William heerlijk hoor!
    Ik vergeet bijna je layout fantastisch weer en wat een knapperd die foto!
    Geniet nog lekker van het mooie weer!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O iets vergeten, geniet ook van je Moederdag!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik sluit me bij bovenstaand commentaar aan, wat een stoere layout heb je weer gemaakt! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie lo's heb ik gemist afgelopen tijd! Je bent echt goed bezig geweest! En lekker weggeweest met de camper! Jammer van het weer maar aan de foto's te zien hebben jullie je goed vermaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maakt een witte achtergrond een layout toch krachtig. Echt gaaf! Ik gebruik veel te weinig wit... groetjes brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat maakt een witte achtergrond een layout toch krachtig. Echt gaaf! Ik gebruik veel te weinig wit... groetjes brigitta

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.