woensdag 11 mei 2016

MOODBOARD WOENSDAG * MISS MONTREAL *

Nou, daar is hij dan de derde moodboard woensdag 
en deze keer heeft Heike een super mooie uitgekozen.

Samen met

Heike

Miranda 

Brenda

Marlies

Nicol

Nadine 

Johanna

zijn we weer lekker aan de slag gegaan.
Met veel blauw, groen 
en roze, sleuteltjes, bloemetjes en stof 
kan je met deze moodboard
alle kanten op.


Ik heb een foto gekozen van Miss Montreal zij
was 22 April in de Heineken music hall daar
ben ik samen met Henk en vrienden heen 
geweest . Het was in een woord geweldig.



Dit heb ik ervan gemaakt.







Ik hoop dat jullie ook gaan kijken bij de rest 
van de dames.
Kijk even rechts in mijn balk onder moodboard 
woensdag voor hun link.

Ik wens jullie een super fijne woensdag
toe.

groetjes,

Thamar



15 opmerkingen:

  1. Wat is ie prachtig geworden Thamar! Supermooi! Gave foto ook, je stond lekker vooraan zeker. Mooie herinnering aan zo'n geweldige avond!
    Groetjes en geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie lo zeg!!! Wat gaaf die achtergrond en heerlijk al die frummeltjes erbij! De foto is ook geweldig! Volgens mij hebben jullie een super leuke avond gehad!
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaaf! Die laagjes! dat vind ik zó mooi aan jouw Lo'tjes. Top! Miss Montreal is echt stoer. Haar album staat zo'n beetje onafgebroken in mijn spotify-player... Ik heb haar twee-drie jaar geleden in Groningen gezien. Geweldig optreden toen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal top!! De laagjes, de roze accentjes, die zwart/wit foto. Je hebt echt een geweldige layout gemaakt. Fijn dat jullie het concert zo leuk vonden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow...gaaf lootje, Thamar. Kan me voorstellen dat het een geslaagde avond was!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave layout is het geworden! Heel mooi al die lagen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, ik heb hetzelfde achtergrondvel gebruikt.
    Wat heb je geweldig veel leuke frutsels erbij gebruikt. Je layout is ook gaaf met een zwart-wit-foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind niet alleen je layout fantastisch, maar ook je foto's zijn om van te smullen. Ziet er prachtig uit allemaal. Leuk die roze details!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke layout én foto! Mooi in laagjes! ik ben weg van dat achtergrondpapier, zo mooi! (van welk merk is dat?) Mooi moodboard! Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo onze nieuwe dak zit erop...Hehe..En nu mag ik genieten van jouw layout...wat is de WONDERFUL !!Ik hou ook zo van de 7 Dots Studio papier geweldig bij jouw speciale foto.Geniet nog van het mooi weer. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thamar, wat een geweldige avond zal dit geweest zijn ! en wat heb je deze herinnering op een mooie manier vastgelegd, super gaaf met al die kleine accentjes erbij en met roze !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi Thamar, wat heb je dat moodboard mooi omgezet in een prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie layout en prachtige achtergrond! Groetjes brigitta

    BeantwoordenVerwijderen
  14. moooi hoor, ik heb even wat inspiratie mee genomen en mijn MB is af

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.