vrijdag 3 juni 2016

BEAUTIFUL * LIFT * POCKET LAYOUT

Toen Johanna deze lift wilde gaan liften,
dacht ik leuk. Maar toen ik goed ging
kijken naar de lift zag ik dat er met een project life
sheet protector is gewerkt.
Dus deze keer weer iets anders. Nu kon ik eindelijk
een keer met de Fuse aan de gang om de kleine
vakjes te maken.





Dit is de layout die wij hebben gelift



Ik wens jullie een heel fijn weekend toe
en vergeet natuurlijk niet om even bij Johanna
langs te gaan .

Groetjes,
Thamar

12 opmerkingen:

  1. hihi helemaal leuk! Ik dacht dat je het wel gezien had :-) maar echt een beauty geworden deze layout :-D ik krijg nu nog meer inspiratie om toch ook met de 6 vakjes te werken. Helemaal tof met je glitters er in. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig idee!! Leuk ook die foto in 2-en!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend mooi met de fuse gewerkt Thamar. en wat een pracht resultaat.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke layout! Die vakjes maken het speels en uniek tegelijk! Gaaf gedaan Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh...wat is dit gaaf. Echt een TOP lo geworden, Thamar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf dame. En weer een mooie foto van William.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een superleuk idee. Deze ga ik zeker onthouden!
    En deze lift van jou Thamar vind ik helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het weer een superrrmooie layout Thamar! Erg leuk idee met een PLhoesje. Vind het ook een mooie en stoere foto van Mr. W. Hé de groetjes en geniet van het mooie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf, zo met die vakjes! Mooi gelift!

    En naar aanleiding van jouw vraag laatst: ik scrap inderdaad nog maar heel weinig. Komt vast wel weer!

    Fijne zondag, liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super gave lift lo is dit geworden Thamar. Die vakjes vind ik zo gaaf op een lo !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig!!!! Leuk met de foto zo!!!! Ik moet ook nog steeds de fuse gaan gebruiken.... *schaam, schaam * misschien deze lo eens liften? Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Waag hier ben ik weer eens een keer...ja hoor ik besta nog maar had het wat druk me kamp etc. op school.
    Wat een prachtige aparte creatie is dit!
    Leuk al die vakjes en toch een mooi geheel met de lievelingskleur van Kim hier!
    Wat een volwassen foto van William erg mooi gedaan!
    Ik ga nog even naar je mooie pioenrozen.
    Tot zo.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.