woensdag 15 juni 2016

MOODBOARDWOENSDAG * PIOENROOS *

Daar is hij alweer een nieuwe moodboard
en dit keer heeft Johanna er eentje uitgekozen.
Ook dit keer weer met de andere meiden en ik ben erg
benieuwd wat voor moois hun weer hebben gemaakt.

Dit is hij dan lekkere felle kleuren roze en groen met haxagons,
kralen en bloemen . Hier kan je ook weer alle kanten mee uit.


Dit heb ik er van gemaakt





Ga ook even kijken bij de andere dames 

Brenda 
Marlies
Nadine
Nicol
Heike
Miranda
Johanna

Rechts in de balk onder moodboard woensdag,
 klik, en je kom er vanzelf.
Nog leuker is het als je even een bericht achterlaat.

Dit is voorlopig even de laatste moodboard 
ivm de zomervakantie.

hele fijne dag

groetjes Thamar




14 opmerkingen:

  1. Oh die is superrrmooi geworden Thamar! Geweldige papiertjes heb je gebruikt(LOVE de laagjes!) en die foto is ook prachtig! Pioen uit eigen tuin? Nou ik wens jou een fijne dag Thamar, ik hop nog even verder naar de andere meiden :) Dag hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gave lo zeg!!! Mooi die kleur paars en heel gaaf al die laagjes en prachtige details!!! Ik ben ook gek op pioenrozen!
    Fijne dag nog en ik ga snel bij de andere kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf moodboard en wat heb je die mooi vertaald. Wat een geweldige layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super foto van deze mooie pioenroos!
    Ik heb het eens vergroot en alle mooie hoekjes vol, meeldraden, bloemen, knoopjes, tags eens goed bekeken wat prachtig gedaan echt super mooi!
    De vakantie duurt hier nog even...na deze week nog 5 weken school.
    Voor jullie wat eerder denk ik.
    Succes met de laatste loodjes voor William.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pionroos...altijd mooi... en jouw creatie maakt het nog mooier...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke layout! En ja pioenen zijn zo geweldig!! Echt de details op je layout zijn heel mooi, echt een geslaagde uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe achtergrond! En die foto komt er fantastisch op uit. Ik vind je lo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ben je toch een artiest Thamar, het is weer een plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben weg van pioenrozen. Zooooooo mooi ! Je lo is ook erg mooi geworden. Vind de manier van hoe je de titel hebt gemaakt erg leuk.
    Pl je eigenlijk nog ?
    Fijne zaterdagavond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik ben weg van pioenrozen. Zooooooo mooi ! Je lo is ook erg mooi geworden. Vind de manier van hoe je de titel hebt gemaakt erg leuk.
    Pl je eigenlijk nog ?
    Fijne zaterdagavond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik doe nog steeds pl en ben aardig bij. Ik zal weer eens een pl plaatsen. Fijn weekend

      Verwijderen
    2. Ja ik doe nog steeds pl en ben aardig bij. Ik zal weer eens een pl plaatsen. Fijn weekend

      Verwijderen
  11. leuk idee met de mooie foto..ik ga na het huishouden ook maar eens mijn spulletjes bijelkaar zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super mooi LO, gave kleuren ook, en lekker artistiek!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.