vrijdag 17 juni 2016

ONE LIFE.LIVE IT. LIFT

Nou, wat vliegt de week toch weer voorbij het is 
weer lifttijd samen met Johanna. 
Ik was dit keer aan de beurt voor een lift en moet
bekennen dat ik een makkelijke heb uitgekozen, dit
omdat ik weer tijd te kort kom.
Ons huis komt over 1 week in de verkoop en er 
moesten nog even wat puntjes op de i worden gezet vonden wij.
Dus druk druk druk met te veel aan spullen al inpakken zodat
het er op de makelaarsfoto's groot en ruimtelijk uitziet.
Jeetje wat heeft een mens dan een hoop spullen verzameld
ik tenminste wel.

Maar nu over op de lift , weer lekker 
gekliederd met verf .





Dit is de lo die wij hebben gelift


 Ik wens jullie alvast een mooi weekend toe
en vergeet niet om even bij Johanna langs te gaan
om te kijken wat voor moois zij weer heeft gemaakt.

groetjes,

       Thamar

9 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat je tijd tekort komt als je de boel aan het inpakken bent vd verkoop! Ik vind het evengoed een mooie layout, mooier en sprekender dan het origineel. Nou ik wens jou succes met alle drukte en tot de volgende keer maar weer! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ondanks de drukt een geweldige lift! En wat een schattige koppie heeft William toch :-) Wij zetten ondertussen ook de puntjes op de i (ik schilderde zojuist de regenpijp) en wachten ook vol spanning af!! Klusze van het weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee wat een leuk nieuws, hebben jullie een nieuw huis op het oog...kom je gezellig in het zuiden wonen haha. Ik zou er niet aan moeten denken te moeten verhuizen...ik heb mega veel zooi van inmiddels bijna 32 jaar samen.

    Je layout heeft er zeker niet onder geleden ik vind hem ook mooier dan het origineel!
    Die foto zo schattig! Dat wil hij nu helemaal niet meer horen natuurlijk!
    Succes met de klus!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuke layout Thamar en zo leuk met deze foto.
    Tja dan heb je het nu heel erg druk om alles overzichtelijk in de dozen te doen.
    Succes met alles.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie lo heb je gemaakt. Geweldig die achtergrond ! Succes met de verkoop van jullie huis !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lo heb je gemaakt. Geweldig die achtergrond ! Succes met de verkoop van jullie huis !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave layout met hartstikke leuke achtergrond. Succes met je huis, zowel opruimen als de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo, zo..kom je lekker bij ons in de buurt wonen dan kunnen wij samen cropen. Wij zijn 13 keer verhuist dus ik ken al de stress en succes met de verkoop en verhuizing. Lieve vriendin wat heb je toch ondanks de drukte een prachtige en vrolijke layout van gemaakt.Ik wens jou en jouw gezin heel veel sterkte en een fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift de achtergrond is super gedaan!
    Succes met de verkoop van je huis!!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.