vrijdag 27 januari 2017

SCRAPLIFT * SNOW ADVENTURE *



Johanna stuurde mij vorige week een berichtje
 of ik weer zin had in een scraplift!?
Nou, natuurlijk heb ik daar zin in.
Johanna heeft er dit keertje eentje uitgezocht en dit
is hem geworden.
Ook ik heb net als het origineel een hondenfoto gebruikt,
met onze kleine Guusje
Die op deze foto kennis aan het maken was met
de sneeuw, een genot om te zien.

De layout is gemaakt met de Oma Dee kit
ga even kijken waar de kit uit bestaat.




Dit is de layout die wij hebben gelift





Heerlijk door de sneeuw rennen


Ga je ook nog even langs bij 
om te kijken wat voor moois zij weer
heeft gemaakt.

Ik wens jullie allemaal
een fijn weekend toe,

Thamar


5 opmerkingen:

  1. Hoi Thamar, wat een geweldige layout...fijn dat jullie weer gestart zijn met liften...mag ik vragen wat het voor een hondenras is...wij zijn op zoek naar een klein hondje..en de van jouw is so schattig..groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om de vrijdaglift weer te zien ! En wat een mooie lo heb je ervan gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, maken jullie dan iedere vrijdag een lift? Leuke uitwerking en een heel erg schattig hondje met een hele mooie naam (zo heet 1 van mijn hondjes ook!)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke winterse lo zeg, die foto!!!! Echt geweldig!!! Leuk om weer een lift van jullie te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Thamar, wat ontzettend lief dat je een paar berichtjes hebt achtergelaten op mijn blog! En je hoeft je echt niet te verontschuldigen hoor, ik weet hoe druk het leven kan zijn! Wat een mooie, lieve Lo heb je gemaakt. Hopelijk heb je nu weer meer tijd om te scrappen! groetjes Sanderijn

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.