woensdag 17 mei 2017

MOODBOARD WOENSDAG *MRS AND MRS*

Nou, het is dan eindelijk weer eens zover
een moodboard en ook dit keer weer samen met de andere meiden,

Het was een hele strijd want ik vond zelf bij deze board
horen bruiloft foto's, Maar ja, toen ik in
het huwelijksbootje stapte helaas geen digitale
foto's.
Dus ik de bananendozen (want ja nog 
steeds niet klaar met de zolder renoveren)
op z'n kop en op zoek naar de nagatievenscanner en
gevonden.
Wel ontzettend gaaf al die foto's weer terug zien
en wat was ik jong!!!!

Dit is het moodboard uitgezocht door Johanna.





Ga ook even langs bij de andere meiden.
Kijk voor hun link in de rechterbalk.

Even een kleine update van de verbouwing.
Over 3 weken komt de stukadoor helaas dan pas
maar ja iedereen is druk.
 Nog 1 keer afschilderen  en de vloer erin.
Ik had gehoopt met de meivakantie 
William zn slaapkamer te kunnen inrichten maar
helaas dat is niet gelukt. Nu ga ik voor de zomervakantie het
loopt zo tegen.








Fijne dag allemaal,

groetjes Thamar


9 opmerkingen:

  1. Wat een super lo zeg!! Heel erg gaaf met de trouwfoto's!!!! Prachtig ook die bloemen erbij! En zo te zien hebben jullie al een hoop gedaan, echt klusteam!!!! Nog ff doorbijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super lo zeg!! Heel erg gaaf met de trouwfoto's!!!! Prachtig ook die bloemen erbij! En zo te zien hebben jullie al een hoop gedaan, echt klusteam!!!! Nog ff doorbijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie lo geworden, Thamar.
    En nog veel succes met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie layout Thamar! Ja, je denkt vaak dat je alle tijd hebt om te klussen, maar de normale dingen gaan ook gewoon door! Zelf ben ik al zowat 2 maanden bezig om binnen in huis alles te schilderen. En nog niet klaar! je trap ziet er geweldig uit! Ik hou van die stijl! De rest komt ook af! Beetje bij beetje..........
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te zot dat ik nu pas weer op je blog kom kijken en wat een prachtige layouts heb je weer gemaakt echt super en ook super knap tussen al die verbouwingen door!
    Wat een knap bruidspaar op de foto en zo mooi al de laagjes en embellies er omheen!
    Hier ook druk, Henk heeft een hele muur tegels en de vloer van de badkamer met wastafel er uit liggen en is nu bezig met de kleuterspeelplaats hekwerk maken zodat wij ook al een tijdje kamperen in eigen huis haha.
    Komende week kamp en nog steeds een duo die niet volledig werkt dus ik moet vanaf komende week een dag extra tot de vakantie.
    Ik mail je binnenkort na het kamp nog wel eventjes.
    Groetjes aan je mannen en een fijne zondag
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe layout en heerlijk om die trouwfoto's terug te kijken he? Je hebt er veel moeite voor gedaan om deze pagina te maken. Ik vind hem prachtig. En wat wordt het mooi in jullie huis! Wat een project!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is de prachtig.... al de laagjes en de donkere kleur voor jouw layout !! zo perfect voor jouw geweldige foto !!... nauw geweldig zo een verbouwing en dan ook nog knutseln tussen door..je bent goed bezig...voor jou een fijne week...Groetjes Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ERg mooi lootje Thamar, met zo'n mooie foto van jullie, zo stralend!
    Succes met het klussen in jullie mooie huis!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.