zaterdag 21 oktober 2017

ALWAYS DREAM BIG

Hallo allemaal,

Het is echt veel te lang geleden dat ik iets
op mijn blog heb gezet.
Maar het scrappen zit weer aardig te kriebelen en heb
ik ook niet stil gezeten.
Henk heeft voor mij een klein tijdelijk scrapkamertje
gemaakt waar ik tussen de verbouwingen door
even heen kan vluchten.
In een woord HEERLIJK.

De foto is gemaakt deze zomer toen wij met ons campertje
naar Italie zijn gegaan.
In een weiland in Frankrijk zag ik de
grote rollen met stro liggen.
Ja en daar moet ik dan een paar foto's van hebben.






Ik wens jullie een super fijn weekend verder toe en tot snel.

Thamar

5 opmerkingen:

  1. Leuk om weer wat van je te zien in Blogland, Thamar. Geweldig gave foto en wat een mooie lo heb je ermee gemaakt.
    Sterkte met de verbouwing en jij ook nog een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, zeg!!! Hele mooie layout! Fijn dat je je even terug kunt trekken tussen alle klussen door!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo daar, leuk om je weer terug te zien op je blog!
    Je gaat goed vsn start wat een schitterende layout!
    Die William is toch ook al een hele kerel zeg!
    Mooi daar inderdaad die grote stro rollen, wij zagen ze ook weer in Normandie dit jaar en telkens denk ik...toch eens een foto van maken maar....nog steeds niet gedaan.
    Mooie kleuren heb je ook weer gebruikt!
    Dus jullie hebben het campertje toch nog wel aangehouden leuk!
    Hier is inmiddels de camperplaats klaar hoor.
    Komend weekend Halloween Oirschot, ik hoop op droog weer.
    Verder alles oké?
    Binnenkort weer eens even mailen.
    Groetjes ook aan je mannen.
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Thamar, leuk om weer eens wat van je te zien! Prachtige layout, gaaf met dat aquarel in de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.