donderdag 19 april 2018

TWEE THEE *OPTOCHT* A4 FORMAAT

Voor TWEETHEE heb ik deze
layout gemaakt met hun geweldige papierkit
"Hallo April en Oranje Boven "
Toen ik de envelop openmaakte
werd ik helemaal blij, wat een geweldige kleuren.



De foto heb ik weer opgebouwd met papier van
Voor de achtergrond heb ik gebruikt 
Gelatos kleur Mango
en Heidy Swapp color shine kleur Mustard en deze 
met de verpakkingstechniek aangebracht.
Nuvo drops kleur midnight sky en crystal drops 
gloss ripened pumpkin, ronde cirkels getekend met
een signo uni-ball witte pen en blauw,rood en witte
garen.




Ik zou zeggen kom even kijken bij
voor deze gave papierkit.

hele fijne dag,

Thamar

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke layout, en wat een leuke papierlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik vind het ook een Super leuke papierlijn. Eindelijk iets oranje

      Verwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.