dinsdag 5 juni 2018

TWEETHEE *NSD CHALLENGE*THE CUT SHOPPE

Hier twee layouts gemaakt voor twee thee
met de meikit.


Ik heb de bloemen met de cricut uitgesneden daarachter
het papier van tweethee geplakt. De roze
bloemen komen van twee thee papier en deze
heb ik gewoon uitgeknipt.
Met epoxy stickers heb ik zelf
embellishments gemaakt .




En dan hier de tweede layout
voor twee thee



Met gouden nuvo pasta heb ik de achtergrond
gemaakt en daar het papier van twee thee
in laagjes overheen gelegd.







Ik heb meegedaan met de NSD challenge
bij the cut shoppe en laat ik nou toch winnen
En de prijs is 20 gratis cut files zelf uitzoeken.
Helemaal gaaf.

Fijne dag

Thamar

4 opmerkingen:

  1. Wat been geweldig layout..geniet van jouw avond.xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super wat een mooie lay-outs Thamar en je hebt de smaak goed te pakken.
    Gefeliciteerd met de leuke prijs en daar zien we vast nog wel iets van in dit blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's en weer super gave lootjes ermee gemaakt, Thamar.
    Ook gefeliciteerd met je winnende lo!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.