maandag 17 december 2018

HALLOWEEN☆THE CUT SHOPPE


Wat gaat de tijd toch super snel en wat mis ik het schrappen. 
Wij zijn zo druk in ons jaren 30 huis met opknappen en verbouwen dat er voor schrappen maar weinig tijd is.

 Maar na lange tijd hier weer een layout.  Zo heb ik gebruik gemaakt van een cut file van The cut shoppe
"TRICK OR TREAT" en daar een Halloween papier "Bella blvd"achter geplakt.

Hier even een paar foto's 
Zodat jullie zien dat we niet stil zitten.

Dit is de veranda die Henk deze zomer heeft gebouwd.


Ook de keuken heeft hij helemaal zelf gemaakt. Ik zal jullie vertellen ik heb
Nu een mooiere keuken buiten dan binnen maar ook dat komt een keer goed.


Onderste foto is het project waar we nu mee bezig zijn. Dit is een schuurtje wat afgelopen zaterdag een nieuwe betonnen vloer heeft gekregen en wat nu al geïsoleerd is. De bedoeling is dat er een grote kast in komt waar ik mijn wasmachine, droger, vrieskist en koelkastje in kwijt kan. Ook gaat Henk er een extra toilet in maken.




Groetjes 
Thamar.




2 opmerkingen:

  1. Super leuke lo geworden, Thamar.
    Kan me voorstellen dat je het scrappen mist, maar jeee….wat wordt het mooi bij jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe layout, Thamar! Altijd lekker als je in zo'n drukke tijd toch even een momentje weet te vinden om iets moois te maken.

    Wat je laat zien, ziet er super tof uit! Heel veel succes met klussen!

    En alvast fijne kerstdagen.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.