vrijdag 25 oktober 2013

Speedscrap " Op de Boot "

Hoi Hoi

Hier mijn Speedscrap van afgelopen Dinsdag.
De foto is gemaakt in onze vakantie.
We zijn een dagje naar de Neeltje Jans geweest
daar kon je met een boot mee.
En dat moesten we natuurlijk doen, maar William
vond wel dat hij iets sneller mocht varen.
Maar verder hebben we allemaal genoten.
De schets heb ik gedraaid.





wat ik oa heb gebruikt:
Studio calico "say what  en from where i stand
American kraft : polka dot party "warm welcome en perfect picture.
studio calico studio selections tekst,gaas wat ooit om een 
bos bloemen zat, make me knoopjes , thickers, pijl
van de ikea.

gr Thamar

4 opmerkingen:

  1. Gave lo, Thamar, en een hele mooie foto ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt van de mooie sketch een pracht lootje Thamar en mooi dat camerapapier.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout! Die kit bevat wel mooie spulletjes zo te zien :) je hebt er weer een stoer geheel van gemaakt.
    Bij jullie alles goed? Genoten van de herfstvakantie?
    Groetjes, Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie layout zeg! Leuk papier, ik vind het altijd wel moeilijk om dit soort papier als achtergrond te gebruiken, jij hebt het gaaf verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen

super leuk dat je een berichtje achter laat.